Jak se cítit svobodně

Automaticky se umístíte do virtuálních ocí, když se obáváte, co si o vás myslí jiní. Zeptejte se sami sebe, proč je pro vás tak důležitá. Často je to proto, že chceme mít rád, ale pokud musíte být někdo jiný, než kdo opravdu chcete, aby se vám líbil, je to zbytečné úsilí, protože se jim líbí verze skutečného vás, ne skutečného vás. Ti, kteří stále zůstávají bez ohledu na to, co děláte, jsou ti, na kterých se opravdu chcete zaměřit a držet se kolem – nikoliv těch, kteří jsou soudní.

Další věc, na kterou je třeba přemýšlet, je, že lidé často více přijímá naše pravé já, než si uvědomujeme, ale kvůli strachu, že budeme odmítnuty, nikdy nezkoušíme myšlenku “Jestli jsem sám, lidé mě nebudou milovat.” Zvykněte si vyzkoušet své přesvědčení tím, že provedete “experimenty” v reálném životě. Zjistil jsem, že lidé jsou mnohem více přijímáni a otevřenější, než jim dáváme za to.

1. ZASTAVTE NOVINKY PRO NABÍDKU

Zprávy jsou obvykle o věcech na světě, které jsou negativní a mohou nás vést k pocitu smutku a bezmocnosti. Dej jí a potom.

2. ZNOVU NESMĚTE

Když zjistíte, že se obáváte, aniž byste hledali řešení a namísto toho máte obavy neproduktivní, rozptýlejte se. Neztrácejte příliš mnoho času v hlavě, když opakovaně kontrolujete stejné věci.

3. POKRAČOVAT ČAS V PŘÍRODĚ / NEBO S ZVÍŘAT / CERTIFIKÁTEM ETC

Všichni potřebujeme čas na resetování a opětovnou orientaci. Ujistěte se, že budete potřebovat čas na změnu scenérie, abyste ulehčili zátěž a uviděli život z další nové perspektivy.

4. BUDE PŘEHRÁT

Snažte se nechat život příliš vážně. Nechte dítě uvnitř vás zbytečně jednou za čas a ignorujte etiketu nucenou na nás všechny.

5. UDRŽUJTE SVÉ HUMOR

Život se může zdát mnohem méně závažný a rozrušující, když vidíme humor v situaci. Zkuste najít způsob, jak se smát smutně a absurdnímu světu, v němž žijeme.

6. MILUJTE A PRIJMETE SEBE

Žít v těle, které se vám nelíbí, vás nenastaví, takže máte smysl najít způsob, jak začít pracovat s tím, co jste dostali. Přijměte sebe, místo toho, abyste bojovali proti sobě. Zbytečná energie!

7. BÝT JAKO JE JSOU JAKO JEJÍ VHODNÉ

Můžeme se cítit nejvíce svobodně, když sledujeme, co pro nás je správné. Pusťte očekávání druhých a naučte se ctít sebe a své cíle.

8. ZVEŘEJNĚTE VELKÉ OBRAZ

Kontext hraje velkou roli v tom, jak intenzivně vidíme situaci. Připomeň si, že ten čas se uzdravuje a poučí a stresuje.

9. POUŽITÍ

Naučte se co nejlépe využít život, který máte. Pusťte cynismus a práci, kterou si myslíte s neutrálním myšlením. Udržujte otevřenou mysl a méně odsuzujte. Čím více psychologicky flexibilní jsou, tím více se cítíme!